پی دی اف متن گفتگوهای خردگاه


متن کامل گفتگوهای جلسات خردگاه که با همت و لطف خانم الماسی پیاده و ارائه شده بود، با زحمات ایشان به‌صورت یک‌جا و در قالب پی دی اف تنظیم و عرضه شد. این مجموعه با عنوان «بررسی مقدمات باور به وجود خدا» در ۱۵۲ صفحه، متن گفتگوهای انجام شده طی ده جلسه را در بر گرفته است. خانم الماسی در مقدمه‌ خود بر این کتاب الکترونیکی نوشته است:


آنچه در برابر شماست، متن پیاده‌شده‌ی گفتگوهایی اینترنتی است که طی ده جلسه میان آقایان سید حمید حسینی (دانش‌آموخته‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی قم و عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث) به عنوان مدافع باورهای اسلامی و فؤاد سجودی فریمانی (دانش‌آموخته‌ی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پژوهشگر در دانشگاه صنعتی آیندووون هلند) به عنوان مدافع اندیشه‌ی خداناباوری برگزار شده است. این گفتگوها از تاریخ ۲۶ مهر ماه سال ۱۳۹۱ به صورت هفتگی و با استفاده از امکانات گوگل پلاس و یوتویوب انجام پذیرفته و تا تاریخ ۱۳ دی ماه همین سال ادامه داشته است.
از آنجا که محتوای این جلسات حاوی نکاتی مهم، زیربنایی و آموزنده در زمینه‌ی مسائل کلان زندگی و باورهای دینی است و توجه به آن برای همه‌ی پیروان ادیان یا مخالفان دینداری مفید و قابل تأمل است، متن این گفتگوها پیاده و به‌صورت نوشتاری تنظیم شد تا امکان بهره‌گیری از آن برای علاقمندان فراهم گردد.


لازم به ذکر است این برنامه با دعوت صفحه‌ی گفتگو در شبکه‌ی اجتماعی گوگل‌پلاس آغاز شده و توضیحات و اطلاعات بیشتر درباره‌ی این جلسات و اعضای آن، همراه با فایل صوت و فیلم گفتگوها در وبلاگ اختصاصی این برنامه به نشانی http://kheradgaah.blogspot.nl و پایگاه شخصی www.kalaam.ir  قرار گرفته است و علاقمندان می‌توانند از آن طریق، در جریان ادامه‌ی این جلسات نیز قرار گیرند و در مباحث بعدی مشارکت داشته باشند. ویدیوهای مربوط به این جلسات در کانال‌هایی اختصاصی با نام «خردگاه» در سایت‌های یوتویوب و آپارات نیز عرضه شده است.


امید است این مجموعه تأثیری هر چند اندک در تعالی و تعمیق اندیشه و زندگی فکری خوانندگان گرامی بر جای بگذارد و ادامه‌ی این گفتگوها به نتایجی روشن‌تر منجر شود.


 


– فایل نسخه پی‌ دی ‌اف این کتاب الکترونیکی را از اینجا دریافت کنید.


– برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه و دریافت فایل‌های صوتی و تصویری جلسات، به این صفحه مراجعه فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *