جلسۀ اینترنتی شرح کتاب توحید صدوق



مدتی است بر اساس برنامۀ واحد فرهنگی و فوق برنامۀ دانشکدۀ مجازی علوم حدیث روزهای سه‌شنبۀ هر هفته از ساعت ۱۸الی ۱۹٫۳۰جلسه‌ای اینترنتی را با عنوان شرح کتاب توحید صدوق اداره می‌کنم. از آنجا که هدف از برگزاری این برنامه آشنایی عمیق‌تر با احادیث اعتقادی و انس با معارف نورانی اهل بیت (علیهم‌السلام)‌ است، مناسب دیدم تا موضوع را با خوانندگان عزیز این وبلاگ نیز در میان بگذارم تا در صورت تمایل با حضور در این جلسات، شرکت‌کنندگان را از دیدگاه‌ها و هم‌فکری خود بهره‌مند سازند.
این جلسات در محیط برنامۀ جام (نرم‌افزار کلاس مجازی دانشکدۀ مجازی علوم حدیث) برگزار می‌شود و همۀ علاقمندان می‌توانند پس از عضویت رایگان در پایگاه اینترنتی این دانشکده و ورود به میز کار خود از طریق لینک برنامۀ جام وارد کلاس شوند.
لازم به ذکر است برای شرکت در این کلاس آن‌لاین نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و تنها کافی است با عضویت در پایگاه دانشکدۀ مجازی وارد میز کار خود شده و از طریق لینک برنامه جام در بالای میز کار وارد کلاس شوید. ضمنا فایل صوتی جلسات گذشته این برنامه در وبلاگ واحد فرهنگی دانشکده قابل دسترسی است.

12 پاسخ به “جلسۀ اینترنتی شرح کتاب توحید صدوق”

  1. بسم الله
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار مدیر و استاد فرهیخته
    بسیار طرح عالی است من هم به همراه دوستانم شرکت خواهیم نمود امید آنکه به یاری خداوند و به مدد ائمه اطهار(ع) و همت و پشتکار جنابعالی با موفقیت روبرو شود
    التماس دعا
    یا زهرا(س)

  2. سلام علیکم
    خسته نباشید حاج اقا.اگه می شد محل تشکیل کلاس های حضوری را هم بفرمایید تا دوستانی که می توانند در محل حضور یابند و … عالی است اعلی می شد.ان شاء الله بفرمایید مسائل کتاب صدوق را ترتیبی پی ش می برید یا طرحی دیگر که با پیش مطالعه خدمتتون برسیم و بتوانیم بیشتر بهره ببیرم.از انجا که این مطلب را هم در وبلاگ عمومی و شخصی درج نمویدید به معنی انکه همه می توانند در این جلسه شرکت کنند هم ممنونم.این ابهام برطرف گردید با تشکر محمد زندی دلگشا

  3. با سلام و احترام
    به نظر بسیار مناسبه خصوصا برای دوستانی که فلسفه و کلام و تفسیر رو شروع کرده اند .متشکر

  4. دوست عزیز سلام
    از آشنایی با شما بسیار خوشحالم ؛ من دوست تو هستم
    آیا تا به حال سؤالی ذهنت را مشغول کرده که ندونی از کی بپرسی؟
    ایا موردی پیش امده که نیازبه مشورت داشته باشی و فرد امین ومتخصصی را سراغ نداشته با شی؟!
    پیش اومده در زمینه های قرانی ؛حدیثی؛اخلاقی؛تاریخی؛سیاسی؛ و…..سؤالی برات مطرح شده باشد و جستجوت بی نتیجه مونده باشه ؟!
    هرکدام از این ها برات پیش اومده ؛ می تونی رو دوستی من حساب کنی . واحد پاسخ به سوالات دفترتبلیغات اسلامی قم با بیش از ۲۰ سال تجربه ، پاسخگوی شما در زمینه تمامی مسائلی است که در بالا گفتم .
    پل ارتباطی این واحد من هستم : سایت پاسخگو
    http://www.pasokhgoo.ir نشانیمم اینه :
    تو این سایت می تونی از« بانک پرسش ها» استفاده کنی یا در بخش« پرسش شما» سؤال خودت را بپرسی و منتظر پاسخش تو ایمیلت باشی و کلی مطالب سودمند دیگه.
    دوست عزیز! بیایید پرسشگری را تجربه کنیم
    تجربه ای با سایت پاسخگو
    منتظرت هستم

  5. برادر عزیزم، من اولین بار که سایت شما رو می بینم، خیلی باحاله…کلی خوشم اومد! در پناه حضرت حق برای حق بنویسید…مستدام باشید…

  6. مغازه‌شان سر کوچه است . رد که می‌شوم ، قدم‌هایم را کند می‌کنم و به دنبالش می‌گردم . یکی دو دفعه هم داخل رفتم ؛ کتاب می‌خواستم. بدم هم نمی‌آمد سر صحبت را باز کنم ، اما حاجی راه نداد ؛ ‌درست مثل خود مهدی که با خانمش هم حتا ، یک‌‌طورهایی برخورد می‌کرد و می‌دانم که این روحیه‌ی اطلاعاتی را از پدرش به ارث برده‌ بود .

  7. سلام…
    خسته نباشید…
    ببخشید آقای حسینی آیا می تونید دریارۀ طراحی وبلاگتون ما رو راهنمایی کنید؟ اگر خدا بخواد ما هم می خواهیم طراحی وبلاگمونو تغییر بدیم…
    طراحی وبلاگ شما واقعاً زیباست…
    به عبارتی زیباترین وبلاگیه که دیدم.
    موفق باشید…
    یا علی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *