نخستین جلسه گفتگوی اعتقادی ـ خردگاه



بیش از سه سال از اعلام سکوت در این وبلاگ گذشت. گمان می‌کنم در این مدت بسیاری از دوستان متقاعد شده باشند که حق با سکوت بوده است و به‌تدریج، افراد بیشتری نیز به این نکته پی خواهند برد. اکنون بنا دارم به یاری خداوند متعال، بار دیگر، فضای گفتگوهای اعتقادی را در این صفحه بازگشایی کنم و با کمک دوستان عزیز، شرایطی را برای صیقل دادن اندیشه‌ها و یادگیری بیشتر خود و خوانندگان گرامی فراهم سازم. از خداوند متعال می‌خواهم در این مسیر، هدایت و لطف خود را نصیب ما فرماید و دل‌هایمان را به آنچه موجب رضای اوست هدایت کند.


یکی از موضوعاتی که انگیزه‌ام را برای فعال‌سازی دوباره این وبلاگ افزایش داد، جلسات گفتگویی است که از مدتی پیش به صورت هفتگی با یکی از افراد مخالف خدا و دین برگزار می‌کنیم. از آنجا که توضیحات مربوط به این برنامه را قبلا در سایت تعلیم ارائه داده‌ام، آن مطالب را اینجا تکرار نمی‌کنم و دوستان را به یادداشتی که در این زمینه نوشته‌ام ارجاع می‌دهم. همچنین به اطلاع خوانندگان عزیز می‌رسانم فایل‌ فیلم و صوت این جلسات در صفحه‌ای جداگانه در سایت تعلیم ارائه و در اینجا به نوشتار آن جلسات اکتفا می‌کنم. همین‌جا لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند خواهر گرامی سرکار خانم الماسی که مسئولیت سنگین پیاده‌سازی این متون و تبدیل آن به حالت نوشتاری را بر عهده گرفته‌اند صمیمانه تشکر کنم.


متن نخستین جلسه از این گفتگوها که در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۱ با موضوع معارفه و تعریف حقیقت و واقعیت در محیط هنگ‌اوت گوگل‌پلاس برگزار شد در این صفحه قابل مشاهده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *